24. aprīlis, Trešdiena
Vārda dienas: Nameda, Visvaldis
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Par jauno partnermārketinga tīklu izrāda lielu interesi
Par jauno partnermārketinga tīklu izrāda lielu interesi
Autors: Kate Namniece, BIZNESS.LV / 5. jūnijs 2012, 13:34
Pagājušajā nedēļā veiksmīgi darbu uzsākušais partnermārketinga tīkls izraisījis plašu rezonansi mārketinga un IT speciālistu aprindās. Pirmo dienu laikā sadarbībai pieteikušies vairāki desmiti jaunu partneru un pastiprināti pieaugusi klientu interese.


Kā norāda partnermārketinga tīkla DoAffiliate.NET klientu departamenta vadītājs Rihards Sakovičs: „Šādu pastiprinātu intereses vilni bijām jau gaidījuši, jo paši apzināmies, ka produkts ir viens no labākajiem šāda veida piedāvājumiem un uzņēmumiem tas ir ceļš uz izaugsmi. Tas saistīts ar vairākām funkcionalitātes iespējām, to pielāgojot dažādiem produktiem un veidojot saistītos tīklus ar klienta zīmolu.”

Jaunais partnermārketinga tīkls veidots, pieskaņojot to katra uzņēmuma individuālajām vajadzībām. Tajā katrs potenciālais pārdevējs var nepārtraukti sekot līdzi veiktajiem darījumiem un nopelnītajām komisijas maksām, izvērtēt sevis izvietoto reklāmu tūlītējo un ilgtermiņa atdevi. Vienkārši lietojamā platforma ļauj ātri iegūt visu nepieciešamo informāciju un veidot rezultatīvus darījumus. Tāpat izveidoti daudzi citi inovatīvi risinājumi, kas padara tīklu pieejamāku.

Arī vairāki mārketinga un IT eksperti novērtējuši jauno partnermārketinga tīklu. Kā piemēram pazīstamais mārketinga eksperts Alberts Jodis atzīst, ka jau iepriekš tirgū bija jūtams pieprasījums pēc jaunā partnermārketinga tīkla, kas ir realizējies jaunā affiliate mārketinga pakalpojumā. Tā ir iespēja ne tikai piesaistīt uzņēmumus, kas vēlas iesaistīties, bet arī partneriem dod iespēju plašāk izvērst reklāmas kampaņas un nopelnīt naudu.

Arī starptautiskā biroja un mājsaimniecības tehnikas zīmola „Brother” tirdzniecības vadītājs Latvijā Krišjānis Ozoliņš atzinīgi izsakās par jauno partnermārketinga tīklu, norādot, ka ļoti iespējams jau tuvākajā nākotnē izmantos tieši šo mārketinga instrumentu, lai tirgū virzītu „Brother” tehniku un šujmašīnas.

Uzņēmumi un potenciālie partneri, kas vēlas būt pirmie, kas iesaistās šajā partnermārketinga tīklā, līdz ar to gūstot prioritāras konkurētspējas priekšrocības, ka arī saņemot īpašas sadarbības iespējas, aicināti pieteikties, rakstot uz e-pastu info@iet.lv.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Alberts Jodis, DoAffiliate.NET, IT, Krišjānis Ozoliņš, partnermārketings, Rihards Sakovičs

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats