12. augusts, Trešdiena
Vārda dienas: Klāra, Vizma
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Uzņēmumiem jāizmanto visas iespējas produktu pārdošanas veicināšanai
Uzņēmumiem jāizmanto visas iespējas produktu pārdošanas veicināšanai
Autors: Kate Namniece, BIZNESS.LV / 17. aprīlis 2012, 17:38
Lai veiksmīgāk pārdotu savu produktu, ražotāji un tirgotāji meklē arvien jaunas iespējas, kā produktus padarīt pircējam redzamākus un pievilcīgākus. Kā liecina tirdzniecības vietās veiktie novērojumi, lielu ietekmi uz pirkšanas lēmuma izdarīšanu atstāj preces novietojums veikalā – uzmanību vairāk piesaista produkti, kas izvietoti atsevišķos stendos pie kasēm, pie ieejas, kā arī veikala iekšienē.


“Ražotāji nereti vēršas pie tirgotājiem ar jautājumu – kā pārdot vairāk. Uzskatu, ka mūsdienās katram ražotājam pašam jāmeklē veido, kā savu produktu izcelt uz pārējo fona, pretējā gadījuma konkurence ir pārāk liela. Arī vietējiem uzņēmumiem būtu vairāk jādomā ne tikai par kvalitatīva un augstvērtīga produkta ražošanu, bet arī par tā padarīšanu pircējiem redzamu, uzmanību piesaistošu,” skaidro pārtikas un biroja preču tirdzniecības uzņēmuma SIA ARN valdes priekšsēdētājs Arnolds Taukulis.

Kā liecina novērojumi SIA ARN veikalos, pašlaik viens no vērtīgiem preču izvietošanas rīkiem veikalos ir individuālie preču stendi, kas ļauj produktu nošķirt no citiem un izvietot atsevišķi. “Mūsu veikala pircēji daudz vairāk laika pavada pie šādiem uz galda vai grīdas stāvošiem preču stendiem, jo tie ir uzmanību piesaistoši, kā arī padara produktu īpašāku,” atzīmē Arnolds Taukulis.

“Uzņēmumi, produktu ražotāji un tirgotāji arvien vairāk apzinās individuālo stendu atdevi jeb to, kā šādi stendi produktus izceļ un piesaista tiem pircēju uzmanību. Uzņēmumi vēršas pie mums ar dažādām idejām un jautā, kā stendu padarīt vēl pamanāmāku, košāku, uzrunājošāku. Kopīgi meklējam risinājumu un tas atmaksājas,” atzīmē kartona stendu ražošanas uzņēmuma SIA AIMAX projektu vadītāja Ilona Rimševica.

Vairums cilvēku, pat ja veikalā ieradušies, lai iegādātos kādu konkrētu preci, pievērš uzmanību individuālos stendos esošajai precei, pat ja tā nekādi nav saistīta ar plānoto pirkumu. Pārdevējs biežāk tiek izjautāts par precēm, kuras atrodas stendos pie veikala kasēm.




Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Aimax, ARN, Arnolds Taukulis, Ilona Rimševica

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats