14. augusts, Piektdiena
Vārda dienas: Zelma, Zemgus
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Eksperts: Mārketings ir viens no galvenajiem ieročiem veiksmīgai uzņēmējdarbībai
Eksperts: Mārketings ir viens no galvenajiem ieročiem veiksmīgai uzņēmējdarbībai
Autors: BNA / 23. janvāris 2012, 18:55
Kā informē Praktiskās Mārketinga Akadēmijas pārstāvis Ivars Oškalns, veiksmīgai uzņēmējdarbībai nepietiek tikai ar finansiālu pamatu, ir nepieciešamas spēcīgas zināšanas mārketingā. Lai uzņēmējdarbība attīstītos kvalitatīvāk un straujāk, „Biznesa semināri” 25.janvārī rīko semināru un meistarklasi “Psiholoģija mārketingā – kreatīvs ceļš uz klientu prātiem”.


„Mārketings ir veids kā uzlabot šī brīža situāciju uzņēmumā un mainīt patērētāju domas par preci, produktu vai pakalpojumu. Mums visiem ir jāaug un jāattīstās, tas pats ir jādara uzņēmumam. Lai to spētu ir daudz jāmācās un semināri ir viens no veidiem kā panākt kvalitatīvu rezultātu, turklāt, ar iespēju uzdot jautājumus zinošam pasniedzējam un paskatīties uz sevi no malas,” atzīst Ivars Oškalns.

Praktiskās Mārketinga Akadēmijas pārstāvis aicina uzņēmumu pārstāvjus apmeklēt zinoša speciālista – Jāņa Rozes organizētos seminārus, jo lektors ir pieredzējis biznesa psihologs un uzņēmumu attīstības konsultants, kā arī Dr.psych. zinātniskā grāda pretendents. Tāpat lektors guvis ilgu gadu pieredzi pedagoģijā, augstākās izglītības iestādē pasniedzot tādus kursus kā – Ilgtspējīga organizācijas stratēģija, Personāla novērtēšana un motivācija, Līderība, Komandas izveide un vadība, Organizācijas kultūra, Apmācība organizācijā, Kreativitātes un inovāciju veicināšana un ieviešana organizācijā. Strādājot par lektoru RPIVA un TURĪBA ar dažādām mērķauditorijām, tostarp, ārzemju studentiem, veicot pētījumus, adaptējot personāla novērtēšanas metodikas un izveidojot savas, ļāvusi Jānim Rozem redzēt situāciju organizācijā kopumā un dažādu faktoru mijiedarbībā (stratēģijas, motivācijas, organizācijas kultūras uc.).

Jau trešdien, 25.janvārī, norisināsies seminārs “Psiholoģija mārketingā – kreatīvs ceļš uz klientu prātiem”, kur izvērtēs organizācijas izdzīvošanu un attīstību, kas ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi organizācija virzās uz savu mērķi, apvienojot visus savus resursus un spēkus. Mārketinga māksla ir spēja atrast vajadzīgās atslēgas klienta prātam. Bieži uzņēmumi zaudē līdzekļus, veidojot reklāmas kampaņas – interesantas, pamācošas, bet nenodrošinot galveno – klienta vēlmi to iegādāties. Lai nokļūtu klienta prātā, ir svarīgi saprast klienta psiholoģiju – uztveres, bailes un izvēles specifiku. Šajā seminārā tiks izskatītas ne tikai teorētiskās nostādnes, bet tās tiks pielietotas arī praksē, lai izvērtētu cik spējīgs ir semināra apmeklētājs, strādājot ar klientu, un ko vajadzētu uzlabot.

Seminārs “Psiholoģija mārketingā – kreatīvs ceļš uz klientu prātiem” norisināsies 25. janvārī.

Lai pieteiktos uz Jāņa Rozes vadīto semināru, sazināties pa tālruni 20355559 vai rakstīt uz e-pastu info@biznesaseminari.lv



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Ivars Oškalns, Jānis Roze

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats