18. aprīlis, Ceturtdiena
Vārda dienas: Jadviga, Laura
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Vietējiem uzņēmumiem iespējams saņemt atbalstu tirgus izpētei
Vietējiem uzņēmumiem iespējams saņemt atbalstu tirgus izpētei
Autors: BNA / 14. septembris 2011, 15:51
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC), atsaucoties uz  biroja “Latvijas Produkts”  izsludināto aicinājumu visa novembra garumā veltīt īpašu uzmanību vietējo uzņēmumu ražojumiem, piedāvā atbalstu tirgus izpētes veikšanai.


Birojs “Latvijas Produkts” š.g. novembrī (01.11. - 30.11.2011.), atzīmējot Latvijas proklamēšanas gadadienu, aicina vietējos uzņēmumus iesaistīties veselu mēnesi apjomīgās mārketinga aktivitātēs, kas veidotas ar mērķi izcelt un popularizēt vietējās preces un pakalpojumus, to kvalitāti un pieejamību.

Kampaņas ietvaros plānots nodrošināt pastiprinātu publicitāti un reklāmas medijos, kā arī organizēt pasākumus, akcijas, kuru laikā sabiedrība tiktu iepazīstināta ar Latvijas produktu klāstu. Aktivitātes iespējams variēt pēc dalības uzņēmumu vēlmēm un iespējām.

Tirgus izpēte ir veiksmīga mārketinga pamatā. Atbalstot “Latvijas Produkta” aicinājumu, SDTIC piedāvā vietējiem uzņēmumiem izmantot kādu no SDTC tirgus izpētes pakalpojumiem ar atlaidi. Pakalpojumu klāstā ietilpst: klientu un darbinieku apmierinātības pētījumi, produktu un reklāmu testi, patērētāju uzvedības analīze un sabiedriskās domas pētījumi, konkurentu un tirgus sektoru izpēte u.c.

“Tuvojoties Latvijas proklamēšanas gadadienai, SDTIC aicina Latvijas preču ražotājus un pakalpojumu sniedzējus apzināties tirgus izpētes iespējas un izmantot tās uzņēmuma attīstības labā – gan izstrādājot jaunas preces un pakalpojumus, gan uzlabojot esošos. Tirgus izpētes ietvaros iespējams noskaidrot, ar ko Jūsu klienti Latvijā ir apmierināti, kas būtu jāuzlabo u.tml.,” norāda SDTIC projektu vadītāja Laura

Uzņēmumi, kas vēlas veikt tirgus izpēti, aicināti sūtīt pieteikumu  uz e-pastu: petijumi@petijumi.lv līdz š.g. 23. septembrim.


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: konkurentu analīze, pētījumu aģentūra, pētniecības metodes, sabiedriskās domas izpēte, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs, SDTIC, tirgus izpēte, tirgus izpētes centrs, tirgus izpētes metodes, tirgus pētījumi

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats