17. oktobris, Ceturtdiena
Vārda dienas: Gaits, Karīna
Sākuma lapa » Latvijas zīmoli » Uzņēmuma “BUJUMS” produktiem piešķir preču zīmi “Latvijas Produkts”
Uzņēmuma “BUJUMS” produktiem piešķir preču zīmi “Latvijas Produkts”
Autors: Kate Namniece, BIZNESS.LV / 6. septembris 2013, 14:46
Norādot uz produktu augsto kvalitāti un vietējo izcelsmi, uzņēmuma “BUJUMS” produkcijai tiek piešķirta preču zīme “Latvijas Produkts”, ko turpmāk iespējams izmantot, lai gardos, pašu mājās audzētos, dabīgos labumus varētu vieglāk atpazīt, novērtējot to sastāvā esošo produktu vietējo izcelsmi. Uzsverot lepnumu par savu produkciju, uzņēmums ņēmis dalību arī, viņuprāt, latviskākajā  kampaņā - “Savējie!”


Turpmāk uz “BUJUMS” produktu iepakojumiem būs redzama “Latvijas Produkts” simbolika. “Visi no mūsu ražotajiem produktiem – pelmeņi, frikadeles, kotletes, sautējumi un marinējumi ir ražoti Latvijā, Garkalnes pusē. Uzskatam, ka mums ir pamats lepoties ar savu produkciju, kas ir dabīgi labumi, ar prasmi un spēku iekšā. Ar to ir jādižojas un tas īpaši jāparāda, lai pircēji varētu vienkāršāk atrast un izvēlēties uzturā lietot kvalitatīvu vietējo produkciju. Mūsu labumi ir īpaši – spīdoša manta ar raksturu. No lepnu saimnieku rokām lepna ēdāja vēderā,” norāda uzņēmuma “BUJUMS” vadītājs Aleksandrs Hermanis.

“BUJUMS” – tā vidzemnieki saka par labu mantu, par raženumu, bagātību. Tieši tādi ir “BUJUMS” gardumi – gatavoti no pašu mājās audzētiem, dabīgiem labumiem, ar prasmi un spēku iekšā. Bujums ir tur, kur cilvēki dodas, lai iegādātu savam pusdienu galdam īstas pusdienlietas – pašmāju, dabīgas, sirsnīgas.

Galvenie „Latvijas produkts” darbības virzieni ir sabiedrības izglītošana un informēšana par paaugstinātu vietējo ražotāju konkurētspēju, apliecinātu produktu kvalitāti un ļautu patērētajiem izdarīt izvēli par labu Latvijas produktiem.

Uzņēmums “BUJUMS” novērtē arī iespēju iesaistīties biroja “Latvijas produkts” informatīvajā kampaņā “Savējie!”. Kampaņas laikā plānots realizēt dažādas mārketinga un sabiedrisko attiecību, komunikācijas veicināšanas aktivitātes ar mērķi piesaistīt gan sabiedrības, gan mediju, gan arī noteiktu mērķa grupu uzmanību Latvijas produktiem, vietējiem ražotājiem, to produkcijas kvalitātei. Aktivitāšu laikā uzņēmumiem iespējams iesaistīties, par sevi pastāstot, parādot, kā arī piedāvājot savu produktu degustācijām un ne tikai.

Ar programmas “Biznesa Uzrāviens” atbalstu, uzņēmums “BUJUMS” piedalās arī izstādē “Riga Food 2013,” kur ikvienam interesentam ir iespēja tuvāk izzināt un nobaudīt kvalitatīvo produkciju.

“BUJUMS” gardumus iespējams iegādāties veikalā  „STOCKMANN”, „Oregano” “Idille”, “Elkor Plaza”, kā arī Kalnciema ielas rīkotajos tirdziņos.




Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Aleksandrs Hermanis, BUJUMS, Latvijas Produkts, Savējie!

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats