17. oktobris, Ceturtdiena
Vārda dienas: Gaits, Karīna
Sākuma lapa » Latvijas zīmoli » Birojs “Dabīgs produkts” gatavs uzņemties dabīgu preču pārstāvniecības pienākumus Latvijā
Birojs “Dabīgs produkts” gatavs uzņemties dabīgu preču pārstāvniecības pienākumus Latvijā
Autors: Kate Namniece, BIZNESS.LV / 6. marts 2012, 16:03
Lai atbildētu uz sabiedrībā arvien pieaugošo interesei par dabīgu un veselībai nekaitīgu produktu lietošanu uzturā un likvidētu pastāvošās bažas par dabisku preču atbalsta organizācijas neesamību Latvijas tirgū, birojs “Dabīgs Produkts” ir gatavs uzņemties rūpes par dabīgu produktu popularizēšanu un to interešu pārstāvniecību.


Līdz šim par dabīgu un kvalitatīvu Latvijas produktu popularizēšanu rūpējās zīmols “Zaļā karotīte”, kas vairs pilnvērtīgi nepilda savus uzstādītos pienākumus. Par to informatīvajā vidē izteikusies arī Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra (LTVC) vadītāja Inguna Gulbe, norādot, ka “Nacionālās pārtikas kvalitātes shēmas (NPKS) zīmols "Zaļā karotīte" ir zaudējis jēgu”. Portālam “Delfi” janvāra sākumā I. Gulbe norāda “Ja cilvēkam visu laiku neskandina un nestāsta, ka vajag pirkt to vietējo un galvenais – kāpēc to vajag darīt, tad par to tiek tomēr piemirsts, jo visu laiku jau tiek piedāvāti kādi jauni produkti.”

Birojs “Dabīgs produkts” pēdējo gadu laikā pienācīgi attīstījies un pilnveidojies, lai turpmāk aktīvi darbotos vietējo dabīgo un kvalitatīvo produktu popularizēšanas un pārdošanas veicināšanas lauciņā, vienlaikus rūpējoties par to, lai Latvijas iedzīvotāji būtu informēti par dabiskas pārtikas lielo nozīmi ne vien vietējās ekonomikas stabilizēšanā, bet arī veselības saglabāšanā.

“Protams, šo pienākumu uzņemšanās ir ļoti apjomīgs darbs, kas prasa regulāras, intensīvas aktivitātes, precīzi virzītu komunikāciju un zināmā mērā arī neatlaidību, lai vietējos un dabīgos produktus izceltu uz pārējo fona un mudinātu iedzīvotājus savos iepirkumu maisiņos likt tieši mūsu pašu dabas veltes. Tajā pašā laikā apzināmies, ka šāda organizācija ir akūti nepieciešama nozares pastāvēšanai un attīstības veicināšanai, pretējā gadījumā ārvalstu uzņēmumi ar ievērojami lielāku budžetu vietējos vienkārši izspiedīs no tirgus. Ir jārīkojas un mēs esam gatavi iesaistīties,” atzīst biroja “Dabīgs Produkts” pārstāve Ieva Rozenberga.

Preču zīme “Dabīgs produkts” veidota ar mērķi veicināt dabīgu produktu patēriņu Latvijā, informēt sabiedrību par iespējām un nozīmību izvēlēties savā uzturā lietot dabīgus Latvijas produktus, kas nesatur kaitīgas vielas un tā ražošana nenodara ļaunumu organismam un dabai. Lai atbildētu uz iedzīvotāju arvien pieaugošo interesi par veselīga uztura un dzīvesveida iespējām, ir jārada skaidri un saprotami noteikumu un pieejama informācija par produktu atbilstību noteiktiem kritērijiem. Dabīgie produkti ir jāpadara iedzīvotājiem atpazīstami un ērti pieejami. Tāpat uzņēmumiem jārada vēlme un iespējas šādus produktus ražot.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Dabīgs Produkts, Inguna Gulbe, LTVC

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats