26. jūnijs, Trešdiena
Vārda dienas: Ausma, Inguna, Inguns
Sākuma lapa » Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs » Uzņēmumi aktīvi piesakās LUAC mārketinga un reklāmas atbalsta programmai
Uzņēmumi aktīvi piesakās LUAC mārketinga un reklāmas atbalsta programmai
Autors: Zane Grodiņa/ BIZNESS.LV / 21. februāris 2013, 17:17
Lai veicinātu vietējo uzņēmumu izaugsmi un nodrošinātu tiem pēc iespējas efektīvāku attīstību nākotnē, Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs (LUAC) realizē jaunu, strauju izaugsmi veicinošu mārketinga un reklāmas atbalsta programmu, kas jau ir izpelnījusies lielu atsaucību no vietējo uzņēmumu puses.


Atbalsta programma norisinās sadarbībā ar Praktisko Mārketinga Akadēmiju, mediju aģentūru “Nordica Media Group” un biznesa izglītības centru “Biznesa semināri”. Atbalstu iespējams saņemt uzņēmumiem, kas atbilst izstrādātajiem programmas kritērijiem.

Programma tiek līdzfinansēta par 90%, un tās galvenais mērķis ir maksimāli palielināt uzņēmuma mārketinga komunikācijas efektivitāti, izmantojot tos pašus finanšu resursus, ko uzņēmums jau izmanto līdz šim. Katram uzņēmumam individuāli tiek pielāgoti jauni mārketinga un reklāmas instrumenti, komunikācijas kanāli un produktu pozicionējums tā, lai atdeve no katra iztērētā reklāmas lata pieaugtu vismaz par 25-30%. Plānots, ka programmas darbības periodā katrs tās dalībnieks saņems atbalstu ne mazāk kā 3000 latu vērtībā, uzņēmuma līdzfinansējums ir tikai 10%.

Jau pirmie uzņēmumi, kas pieteikušies šai programmai, pauž savu pozitīvo viedokli par tās nepieciešamību, uzsverot, ka atbalsts vietējiem uzņēmumiem vienmēr ir bijis būtisks.

Uzņemuma “EVA – ES” pārstāvis Normunds Grinbergs stāsta, ka galvenais faktors, kāpēc viņu uzņēmums nolēma piedalīties šajā programmā, ir brīvo līdzekļu trūkums reklāmas un mārketinga aktivitātēm. Dalība programmā arī pašam uzņēmumam dodot pozitīvu stimulu aktīvi darboties. Uzņēmumam ir svarīgi, lai informācija par piedāvāto produktu ir pieejama publiskajā telpā, lai patērētājs ar to pilnvērtīgi iepazīstas. “EVA - ES” piedalās dažādās izstādēs, taču uzņēmuma pārstāvji saprot, ka ar to vien nepietiek, ir nepieciešama plašāka publicitāte.

“Vēlamies piedalīties šai programmā, jo mums, kā jaunam uzņēmumam, ir nepieciešams eksperta viedoklis, idejas un profesionāls skatījums uz to, ko darām, kā to darīt labāk, kā pareizi nopozicionēt sevi, kā arī ir nepieciešami inovatīvi un efektīvi risinājumi mārketinga uz reklāmas jomā. Mūsuprāt, šī varētu būt laba iespēja uzsākt mūsu biznesu efektīvāk, nodrošinot pastiprinātu klientu uzmanību mūsu produktam,” atzīst uzņēmuma “Nornieki” pārstāve Anda Šīmane.

Lai pieteiktu dalību atbalsta programmai, interesenti tiek aicināti aizpildīt ieteikuma anketu: http://fluidsurveys.com/surveys/research/luac-anketa/



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Anda Šīmane, LUAC, Nordica Media Group, Normunds Grinbergs

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats