Radio komercstaciju nozare pēdējās nedēļās ir nedaudz sašūpājusies saistībā ar vairāku dīdžeju aiziešanas no Radio SWH, lai izveidotu savu staciju/mediju. Nolēmu izmantot šo brīdi, lai apskatītos cik tad liela un vērta ir Latvijas Radio nozare. Salīdzinājumam izmantoju uzņēmuma Capitalia izstrādāto uzņēmumu novērtējuma kalkulatoru, kas pieejams Firmas.lv klientiem.
Rezultātā, balstoties uz 2008. gada finansu datiem vērtīgākā komercradio grupa izteikti ir Radio SWH, kuru vērtība ir LVL 5,3m. Kopējo četru populārāko Radio nozares uzņēmumu vērtība veidoja LVL 10m. Pēc rupjas aplēses, visas kopējās Radio nozares vērtība varētu sastādīt ap LVL 20m, no kuriem lielāko komponenti noteikti veido Latvijas Radio kanālu vērtība (patreiz bezpeļnas valsts sabiedrība). Jāatzīmē arī, ka vodošās radiostacijas ir vēsturiski strādājušas ar lieliskiem un relatīvi stabiliem rentabilitātes rādītajiem. Līdz ar 2009. gada finansu datu pieejamību, interesanti būs pavērot, kā Latvijas ekonomiskā krīze ir ietekmējusi šīs nozares uzņēmumu darbību un vērtību.