Ieva Treija
SIA Getz Bros & Co (Latvia) Ltd. Mārketinga un lielo klientu attiecību vadītāja
2 nedēļas pēc Meteorīta
Pievienots 2009 gada 7. novembrī | 0 komentāri
Drukāt
Pagājušajā nedēļā arī es blogā publicēju savas domas par TELE2 reklāmas kampaņas sākuma pasākumu ar nosaukumu "Meteorīts". Tam par iemeslu bija vēlme paust savu viedokli, jo uzskatu, ka šis joprojām ir lielākais notikums Latvijas reklāmā pēdējo vismaz 10 gadu laikā. It kā jau viss pateikts, bet, tā kā runas nerimst, nolēmu atgriezties pie šīs tēmas.

Apspriestākais un vienlaikus neatbildētais jautājums - vai izdevās sasniegt mērķi? Tā arī nav īstas skaidrības. TELE2 saka - jā. Un kas gan viņiem cits atliek :) Kaut kur vēl pavīd aģentūras Inspired, kas realizēja šo pasākumu, nedaudz piesardzīgāks komentārs ar domu - apzināmies kļūdas, varēja būt labāk, bet kopumā ir labi. Man arī nav atbildes uz manis uzdoto jautājumu. Bet es domāju, ka tik milzīgu atpazīstamību un nokļūšanu sabiedrības dienas kārtībā iepriekš nav nopelnījis neviens zīmols. Godīgi sakot, pāris nedēļas ir jau aizmirsies, kādi vēl mobilo tālruņu sakaru nodrošinātāji, izņemot TELE2, Latvijas tirgū darbojas. Tāpēc varētu teikt - jā, sākums ir veiksmīgs.

Un sabiedrības attieksme neliecina par pretējo. Jā, žurnālisti ir atraduši cilvēkus, kas skaļi pasaka - esmu šokā un jau atteicos no TELE2 pakalpojumiem. Lieliski, jo tas tikai liecina, ka žurnālisti nevainojami veic savu darbu - viņiem taču jāatspoguļo abu pušu viedokļi! Mazliet ironiski, ka pozitīvais gan kaut kā netiek tiražēts, jo tad tā būtu reklāma. Un, otrkārt, tomēr diezgan daudzi domā, ka kampaņa ir izdevusies. Piemēram, Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes organizētajā diskusijā parādījās informācija, ka meteorīta zīmi portālā Draugiem.lv sev uzlikuši 140 000 lietotāju. Izskanēja arguments - tas neliecina par veiksmīgumu, jo lielākā daļa no viņiem ir bērni. Es teiktu - lieliski, jo pēc dažiem gadiem arī viņiem būs jāizvēlas mobilo sakaru operators. Un, iespējams, tieši šis gadījums liks viņiem izvēlēties TELE2. Tāpat arī Latvijas Televīzijas raidījumā - diskusijā, kuru es uzskatu par pašu labāko, kas bija par šo tēmu - interaktīvā aptaujā nospiedošs vairākums interaktīvās aptaujas dalībnieku saka: "labs joks" vai "vainīgais jāsoda".

Vainīgais taps sodīts, un arī tas ir labi un, iespējams, pat labāk - uzņēmumam ir iespēja demonstrēt savu labo gribu un vēlmi visus pārpratumus vērst par labu. Piemēram, TELE2 jau apsolījis palīdzēt Mazsalacas pašvaldībai realizēt kādu projektu, ko tā pati saviem spēkiem nevar izdarīt. Un ko pēc dažiem gadiem teiks jau pieminētā LTV raidījuma dalībnieks, neapmierinātais ugunsdzēsības dienesta darbinieks, viņš arī vietējā posteņa priekšnieks? Šo uzbūvēja ar TELE2 atbalstu :)

Tagad gaidām turpinājumu, kā solīts. Man un ne tikai man ir aizdomas, ka turpinājums ir Varoni.lv. Lielākoties tāpēc, ka lapā jāievada savs tālruņa numurs :) Redzamas arī līdzības ar meteorītu - netiek atklāts, kurš zīmols zem tā visa slēpjas. Taču šī kampaņa man nešķiet simpātiska. Bet būs interesanti pasekot notikumu attīstībai.


Komentāri:
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Tavs komentārs:
Par autoru
Dzīvē izmēģinātas dažādas darbības jomas, ...
Vairāk
Reklāma