Ieva Treija
SIA Getz Bros & Co (Latvia) Ltd. Mārketinga un lielo klientu attiecību vadītāja
Pievienots 2010 gada 5. decembrī | 0 komentāri
Man ļoti patīk lasīt darba sludinājumus, kur uzņēmumi pauž vēlmi pieņemt darbā mārketinga speciālistus. Tie atspoguļo patieso izpratni par šo darbības sfēru, kas 80% gadījumu vispār nav. Laikam jau labā ziņa ir tā, ka uzņēmumi vismaz meklē cilvēku ar attiecīgu izpratni un paši mēģina izprast šo lauciņu.
Pievienots 2010 gada 19. augustā | 0 komentāri
Nupat ir tik daudz sociālo mediju un visādu citādu internetrīku saradušies, ka uzņēmumam, kurš vēlas tos izmantot, ir krietni jāpiepūlas, lai saprastu, kas no tā visa patiešām ir vajadzīgs.
Pievienots 2010 gada 24. jūlijā | 1 komentārs
Turpināšu tēmu par daudz apspriestajām Old Spice reklāmām un buzz ap tām. Pirms dažām dienām ir publiskoti Old Spice biznesa rezultāti pēc kampaņas. Tie liek atgriezties uz zemes pēc lidojuma un atgādina jebkuram uzņēmumam viegli aizmirstamu patiesību - kreatīva reklāma ir forši, bet bizness pirmām kārtām ir par naudu un tātad par produkta pieejamību un tā tirdzniecību. Līdz ar to ne vienmēr biznesa rezultāti ir saistāmi ar reklāmas veiksmīgumu / neveiksmīgumu. Ir vēl lietas, kas stāv augstāk.
Pievienots 2010 gada 7. jūlijā | 1 komentārs
Iesākumā atgādināšu nesenus notikumus publiskajā telpā. "Nacionālā radio un televīzijas padome (NRTP) uzskata, ka mediju darbinieks Haralds Burkovskis, vienlaikus ierunājot reklāmas un vadot ziņu raidījumus, ir pārkāpis likumu," nesen rakstīja žurnāls "Ir".
Pievienots 2010 gada 17. maijā | 0 komentāri
Pagājušās nedēļas pēdējās darba dienas un arī brīvdienas bija bagātas dažādiem pasākumiem - gan tādiem, kas paredzēti nozares darboņiem (Password, Baltic PR Awards), gan arī plašai sabiedrībai (Muzeju nakts). No visiem šiem man sanāca būt tikai vienā - Baltic PR Awards, par ko tad šoreiz arī stāsts. 
Pievienots 2010 gada 24. aprīlī | 0 komentāri
Es esmu sajūsmā par to, ka Latvijā kāds uzņēmums patiešām spēj radīt lielisku kampaņu savam produktam. Šoreiz runa ir par Nordea pensijām un to promociju Stockmann Trako dienu laikā. Ja pareizi saprotu, jēga ir šāda - Trako dienu laikā pasludini Nordea par savu pensijas uzkrājuma apsaimniekotāju, noslēdzot līgumu, un esi starp pirmajiem 500, kas iegūst biļeti uz Positivus festivālu.
Pievienots 2010 gada 23. janvārī | 5 komentāri
Brīžos, kad klājas grūti, mēs redzam savus patiesos draugus un ienaidniekus. Un ne jau tikai cilvēku personā. Mēs dzīvojam laikmetā, kad esam atkarīgi no dažnedažādām institūcijām, ar kurām mūs saista dažnedažādi darījumi. Protams, laikos, kad šīs bodītes vairs nevar dzīvot tik zaļi, kā tās varēja dzīvot iepriekš, mēs kā klienti ieraugām to patieso seju un iepazīstam to patieso dabu.
Pievienots 2009 gada 21. decembrī | 0 komentāri
Tagad modē ir dažādi topi. Nolēmu uztaisīt savējo, kas balstīts mārketinga žurnāla "Marketing Week" pēc oktobrī notikušās Eiropas Mārketinga vadītāju konferences apkopojumā. Tajāapkopoti dažādu ietekmīgu nozares ekspertu viedokļi un izveidots top10. Es to nosauktu par 10 lietām, kas mārketinga cilvēkiem jāpatur prātā, ik dienas 2010. gadā soļojot uz darbu. Nosaukšu visas, lai pati neaizmirstu :) Un par dažām man ir arī kas komentējams lokālo īpatnību sakarā. Esat laipni aicināti izteikt savu viedokli un papildināt sarakstu ;)
Pievienots 2009 gada 7. novembrī | 0 komentāri
Pagājušajā nedēļā arī es blogā publicēju savas domas par TELE2 reklāmas kampaņas sākuma pasākumu ar nosaukumu "Meteorīts". Tam par iemeslu bija vēlme paust savu viedokli, jo uzskatu, ka šis joprojām ir lielākais notikums Latvijas reklāmā pēdējo vismaz 10 gadu laikā. It kā jau viss pateikts, bet, tā kā runas nerimst, nolēmu atgriezties pie šīs tēmas.
Pievienots 2009 gada 2. novembrī | 1 komentārs
Ir pagājusi gandrīz nedēļa kopš gaisā tika palaista viena no, manuprāt, ievērotākajām un aprunātākajām reklāmas kampaņām Latvijas reklāmu vēsturē. Drīz jau būs jauna nedēļa, jauns svētdienas vakars un jauna pirmdiena - jaunas lietas par ko runāt un ko apspriest. Visu nedēļu esam sekojuši notikumu attīstībai. Katrs izdarījis kādus nebūt secinājumus, lasījis citu pārspriedumus. Liekas, ka vienaldzīgo ir ļoti maz - vai nu patika, vai nepatika. Biznesa rezultātus varēsim novērtēt pēc kāda laika, bet mani secinājumi ir gatavi jau tagad :) 
Pievienots 2009 gada 31. augustā | 0 komentāri
Pirms kāda laika jau pieskāros jautājumam par to, ka tirgotājiem jāseko izmaiņām patērētāju paradumos un jāmainās līdzi http://www.alberts.lv/?name=blogs&mid=231. Gribētu šo tēmu paturpināt, paanalizējot, kā rīkojas tirgotāji gan Latvijā, gan pasaulē un apskatot dažas tendences.
Pievienots 2009 gada 4. augustā | 0 komentāri
Pēdējā laikā pasaules informācijas telpā interneta meklētāji nonākuši peramo zēnu lomā. Pirms kāda laika TechCrunch - portāls, kas raksta par jaunajiem medijiem un tehnoloģijām - publicēja rakstu par Google, kas pēc tam tika apspriests dažādos citos medijos. Jāatzīst, arī es tur atradu dažas pārdomu vērtas atziņas.
Pievienots 2009 gada 28. jūlijā | 0 komentāri
Pirmām kārtām jau paldies Gatim Mūrniekam no FUSE par atskaņām no "Cannes Lions 2009", kas lasāmas http://www.7guru.lv/dienasgramatas/autori/gatismurnieks/article.php?id=55783. Gata sajūtas ir līdzīgas tām, kas mani pārņēma pagājušajā gadā arī apmeklējot šo ievērības cienīgo notikumu. Tas tiešām ir iespaidīgs un motivējošs pasākums, ko noteikti iesaku apmeklēt katram ar reklāmu strādājošam profesionālim!
Pievienots 2009 gada 14. jūlijā | 0 komentāri
Aizvien biežāk dažādos profesionālajos komunikāciju kanālos parādās patērētāju uzvedības maiņas analīze gan no tirgotāju, gan patērētāju perspektīvas. Tas, kā vairāk pārdot, tiešām nomāc tirgotāju prātus. Katrs pa savam mēģina mainīt stratēģiju, brīžiem liekas – pat eksperimentēt -, lai atrastu recepti pret krīzi.
Par autoru
Dzīvē izmēģinātas dažādas darbības jomas, ...
Vairāk
Reklāma