Alberts Jodis
mārketings, reklāma, PR
Meteorītu sadursme
Pievienots 2009 gada 4. novembrī | 0 komentāri
Drukāt
Biju nolēmis nerakstīt par vakardienas incidentu LU SZF, bet cilvēks, kā zināms, ir vājš radījums un šodienas masu mediju saceltā histērija un publikāciju gūzma tomēr liek pievienot darvas karoti drosmīgās rīcības slavinošo mediju medus mucā.

Bet tagad konkrēti - ķeramies vakardienas ķieģelim pie ragiem. Manā izpratnē šis ķieģelis vairāk jauztver kā Mūrnieka k-ga pašreklāmas kampaņa nevis ilustratīva demonstrācija Tele2 meteorīta bezjēdzībai. Ikviens attaisnotu Mūrnieka k-gu, ja viņš ar atbilstošu darbību vēlētos parādīt, kas ir labs un kas ir slikts, piemēram, lāču cirkā. Lūk, lācis Gedrovics pareizi nodejoja - saņem gaļas gabalu, nepareizi nodejoja - metam ar ķieģeli. Bet uzlūkojam auditoriju, kas to visu vēroja. Vai tiešām Mūrnieka k-gs valsts augstākajā mācību iestādē uz lekciju atnākušai publikai nevarēja kā savādāk demonstrēt savu sakāmo? Vai, varbūt viņš to savādāk nemaz nemācēja?


Manuprāt, pēc Gedrovica k-ga iniciētā Tele2 meteorīta, Mūrnieka k-gs sajuta apdraudējumu savai "number one" eksperta reputācijai "buzz" mārketinga jomā. Tas redzams arī Egles k-ga video sižetā ar Mūrnieka k-gu, kas uzņemts dienu pirms stiklu plēšanas, kur Egles k-gs tiešā tekstā šausminās, kāpēc neviens medijs meteorīta jautājumu nevēlas pārspriest ar Mūrnieka k-gu un visi aicina studijā tikai Lielo Ēriku vai Spoģi.

Kā redzam, viss ir ļoti elementāri. Viens ķieģelis un Mūrnieka k-gs ir atguvis savu "buzz" mārketinga eksperta statusu. Jautājums tikai ir atklāts par to, ko izvēlēsies nākamo darīt reklāmas / mārketinga speciālisti, lai pašapliecinātos mediju telpā...

Komentāri:
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Tavs komentārs:
Par autoru
Alberts Jodis ir izveidojis un vada vienu no pazī ...
Vairāk
Reklāma