Alberts Jodis
mārketings, reklāma, PR
Vai Ločmele sāk jaunā medija abonēšanas kampaņu?
Pievienots 2009 gada 2. oktobrī | 0 komentāri
Drukāt
Vakar medijos kārtējo reizi uzmanība tika pievērsta a/s Diena un SIA Izdevniecības Dienas Bizness pārpirkšanas darījumam. Uzņēmumu pašreizējais īpašnieks Aleksandrs Tralmaks informēja, ka finanšu restrukturizācijas iekavēšanās dēļ informācija par uzņēmumu īpašnieku struktūru plašākai sabiedrībai tiks darīta zināma tikai 9.oktobrī, nevis 1.oktobrī, kā tas tika ziņots agrāk.

Atsaucoties uz šo informāciju, ar skaļu paziņojumu klajā nākusi arī SIA Dienas mediji galvenā redaktore Nellija Ločmele. Viņa raksta: “Dienas nākotnes vārdā redakcijas vadība ir gatava dot vēl pēdējo iespēju atklāt finansētāju un īpašnieku struktūru. Mēs gaidām līdz 9.oktobrim un tad kopā ar redakciju lemsim par tālāko rīcību, kas apliecinās mūsu uzticību Dienas kā kvalitatīva un uzticama medija vērtībām.”


Šis asais ultimāts no Ločmeles puses rada neatbildētus jautājumus, kuriem ir vairākas kopīgas iezīmes.

Viens no jautājumiem ir – kādu iemeslu vadīta Ločmeles kundze nākusi klajā ar šādu paziņojumu, skaidri apzinoties, ka tādējādi viņa nodara nopietnu ļaunumu “Dienas” tēlam. Jau tagad sabiedrībā arvien biežāk parādās bijušo avīzes lasītāju viedoklis par to, ka turpmāk izlēmuši atteikties no medija abonēšanas. Bet varbūt piesauktā “uzticība Dienas vērtībām” nemaz nav saistīta ar šo pēdējā laikā tik aprunāto avīzi.

Šeit arī rodas pamats citam jautājumam, par kuru mediju aprindās izskanējuši dažādi viedokļi. Šāda rīcība būtu kā labs abonēšanas kampaņas aizsākums ne jau vairs Dienai, bet jaunam medijam, par kā veidošanu izskanējušas runas. Jaunais uz Dienas bijušajā vērtībām balstītais medijs, kura nosaukums, starp citu, it kā jau izdomāts - “Jaunā Diena” - kalpotu kā galvenās redaktores “plāns B” gadījumam, ja Tralmaks arī 9.oktobrī īpašnieku struktūru neatklātu, kas ir visai iespējams. Tomēr, ja šāds plāns jau ir gatavs, diez vai tas ilgi stāvēs skapī nerealizēts.

Protams ar šo jautājumi nebeidzas. Piemēram, ko Ločmeles “plāna B” gadījumā darīs Tralmaks, kā arī – vai jaunajam medijam salīdzinoši īsajā abonēšanas kampaņas laikā izdosies piesaistīt pietiekami daudz abonentu. Un vai šo situāciju veiksmīgi darbojoties savā laba necentīsies izmantot arī citi konkurējošie mediji, kā “Neatkarīgā Rīta Avīze” vai “Latvijas Avīze”.

Kopumā jāsaka – nākamā nedēļa mediju tirgū noteikti būs interesanta. Jūsu likmes?

Komentāri:
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Tavs komentārs:
Par autoru
Alberts Jodis ir izveidojis un vada vienu no pazī ...
Vairāk
Reklāma