Alberts Jodis
mārketings, reklāma, PR
Reklāmas tirgus pieprasa inovācijas partnermārketinga jomā
Pievienots 2012 gada 18. maijā | 1 komentārs
Drukāt
Vairākus pēdējos mēnešus esmu nedaudz vairāk veltījis laiku tam, lai papētītu šobrīd Latvijas tirgū pieejamos affiliate jeb partnermārketinga sistēmas, programmas un tīklus gan no uzņēmumu, gan partneru jeb reklamētāju redzes punkta. Gan klienti paši ir kļuvuši izglītotāki mārketinga jomās, gan arī es nereti iesaku izvēlēties affiliate piedāvātās iespējas, kas noteiktiem uzņēmumiem var sniegt ļoti labu ilgtermiņa rezultātu. 

Diemžēl tāpat nācies saskarties arī ar dažādām esošo affiliate programmu problēmām, kas nespēj nodrošināt visas uzņēmumiem nepieciešamās funkcijas, nākas iztikt vai aprobežoties ar pieejamo. Galvenās problēmas sagādā nespēja pilnvērtīgi sekot līdzi reklāmu atdevei, to analizēt, kā ari jāveltī samērā daudz laika komisiju izmaksām, uzskaitei un citām tehniskām lietām, tam tērējot laiku. Saredzu iespējas šīs problēmas novērst.

Arvien pieaugoša interese par affiliate iespējām un efektivitāti tirgū paredzu, ka drīzumā būtu jāpiedzīvo partnermārketinga uzplaukumam, kas savukārt pieprasītu vairāku jaunu - modernu, funkcionālu un efektīvu partnermārketinga sistēmu izveidi. Tā būtu iespēja ne tikai piesaistīt uzņēmumus, kas vēlas iesaistīties, bet arī partneriem dot iespēju plašāk izvērst reklāmas kampaņas un iegūt naudu. Šīs iespējas pagaidām, manuprāt, Latvijā vēl netiek pienācīgi apzinātas un novērtētas, tomēr tirgus situācija liecina, ka sekos šīs jomas strauja attīstība. 

Iespējams, jau pavisam drīz.

Komentāri:
Aigars, 18/05/2012 11:13
Albert, Tev ir jāsaprot viena svarīgākā lieta - partnermārketings jau nesākas no sistēmas vai no uzņēmumiem, bet no partneriem. Partneri ir galvenie šajā mārketinga modelī, par to ir jādomā, bet par šo aspektu neviena vārda rakstā
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Tavs komentārs:
Par autoru
Alberts Jodis ir izveidojis un vada vienu no pazī ...
Vairāk
Reklāma