Alberts Jodis
mārketings, reklāma, PR
Alu laikmeta mārketings
Pievienots 2008 gada 19. oktobrī | 0 komentāri
Drukāt
Mums ir integrētais mārketings, ir tiešais mārketings, tad vēl ...... kā sauca jauno DDB atklājumu? Spieta mārketings. Mums ir e-mārketings (spams) un vēl daudz un dažādi mārketinga veidi. Taču tagad mums ir jauns. Alu laikmeta mārketings.

Tiešām pagājušajā nedēļā plašu auditorijas uzmanību piesaistīja DACIA akcija par iespēju laimēt auto. Žurnālos KAS JAUNS iešķirotas auto atslēgas (gan aizdomīgi prastas, bet laikam jau DACIA automašīnām tādas ir), mārketinga ziņojums tika veiksmīgi pastiprināts ar solījumu, ka laimīgas būs 10 atslēgas, nevis viena, ka katram būs iespēja mēģināt iedarbināt auto (piekritīsiet, tas ir labs gājiens ar auditorijas iesaistīšanu) u.t.t.

Lai taupītu Jūsu laiku, izlaidīšu dažas rindkopas par to kā tika meklētas atslēgas un kā nokļuvām DACIA salonā Skanstes ielā, lai pastāstītu pašu galveno - KAS TAD TUR NOTIKA!

Ziniet, bet nekas īpašs tur nenotika. Alu laikmets. Auto, kuram bija jāpārbauda der vai neder atslēga, atradās novietots pie pašas ieejas, tā nerosinot apmeklētājus apskatīt visu DACIA un RENAULT modeļu klāstu. Noformējums salonam - nulle, ja neskaita ploterētu līmplēves uzrakstu pār nabaga auto priekšējo stiklu. Cilvēki kā auni (es atvainojos) tika sastādīti dzīvā rindā, kas atgādināja došanos uz mauzoleju, un katrs atslēgas izmēģinātājs atstāja savu vārdu un uzvārdu, tālruņa numuru un patreizējo auto nosaukumu TIK ŠAURĀS tabulas ailītēs, ka visi rakstīja viens otram virsū. E-pasts netika prasīts. Auto vēlmju saraksts netika piedāvāts. Tikai daži ieraksti tabulā.

Ko nu par to. Interesanti, ka nepareizās atslēgas pat nederēja DACIA aizdedzes atslēgas caurumam. Līdz ar to, maksimums, ko atslēgas izmēģinātāji varēja darīt - tik vien kā paskrāpēt ar savu dzelzs gabaliņu labā pusē aiz DACIA stūres.

Lieki teikt, ka arī mūsu atslēgas nederēja. Pavērojot citus cilvēkus rādījās pavisam bēdīga aina. Neviens DACIA pārdevējs - konsultants ar cilvēkiem, kas PAŠI BIJA ATNĀKUŠI uz autosalonu neaprunājās, nekādi īpašo piedāvājumu neizteica, nekādus reklāmas materiālus neiedeva, nepasmaidīja, roku nepaspieda un pārliecinoši lielāka daļa apmulsuši no nelielās vilšanās, teciņus vien, nokārtām galvām devās ārā no salona.

Tāds, lūk, alu laikmeta mārketings.


Komentāri:
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Tavs komentārs:
Par autoru
Alberts Jodis ir izveidojis un vada vienu no pazī ...
Vairāk
Reklāma