Alberts Jodis
mārketings, reklāma, PR
Ētika vai likums - kurš kuru?
Pievienots 2010 gada 16. martā | 0 komentāri
Drukāt
Pēdēja mēneša laikā uzmanību piesaistīja mobilo sakaru operatoru cīņa par klientu uzmanību, iesaistoties reklāmu kariņā, izmantojot visus kanālus un paužot klaji pretēju informāciju. Tādējādi tika mulsināts skatītājs, liekot ikvienam aizdomāties par to, ka viens no uzņēmumiem noteikti melo, un gaidot attiecīgo iestāžu reakciju.

Reakcija tāpat kā reklāmas - galēji pretēja. Atkal tāpat kā parasti Latvijā - cik iestādes tik taisnības, tik vērtējumi. Un lasītājs atkal tiek mulsināts.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs atzinis, ka Tele2, praktizējot virtuāli aprēķināto tarifu piemērošanu, maldina patērētaju, liekot pārtraukt reklāmu demonstrēšanu. Tajā pašā laikā Latvijas Reklāmas Asociācijas Ētikas padome norāda, ka gan LMT, gan Tele2 reklāmās nav ievēroti vairāki Ētikas kodeksa punkti. Diemžēl vai par laimi Tele2 reklāmas aģentūra !MOOZ nav LRA biedri, tādēļ Ētikas padome vienbalsīgi nolēmusi aizrādījumu par pārkāpumu izteikt LMT un reklāmas aģentūrai DDB Latvia.

Ko mēs no šī gadījuma varam mācīties? Cik vērta un cik noteikta ir ētikas nozīme reklāmas veidotāju ikdienas darbā? Nenorādi uz savu atbildību un neviens tev nepārmetīs neatbildību.

Komentāri:
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Tavs komentārs:
Par autoru
Alberts Jodis ir izveidojis un vada vienu no pazī ...
Vairāk
Reklāma