19. aprīlis, Piektdiena
Vārda dienas: Fanija, Vēsma
Sākuma lapa » Biznesa Uzrāviens » Uzņēmumi meklē iespējas efektīvu mārketingu realizēt arī ierobežota budžeta apstākļos
Uzņēmumi meklē iespējas efektīvu mārketingu realizēt arī ierobežota budžeta apstākļos
Autors: BNA / 18. septembris 2012, 12:56
Kā liecina lielā uzņēmumu izrādītā interese par 19. septembrī gaidāmā semināra „Mazbudžeta mārketinga un reklāmas noslēpumi: KĀ ĪSTENOT PILNVĒRTĪGU UN EFEKTĪVU MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU IEROBEŽOTA BUDŽETA APSTĀKĻOS” apmeklēšanu, kompānijas joprojām aktīvi meklē iespējas un apgūst paņēmienus, kā nodrošināt efektīvas mārketinga komunikācijas aktivitātes arī ierobežota budžeta apstākļos.


Lai arī valsts pārvaldes līmenī tiek runāts par ekonomikas atveseļošanos uzņēmumi, iespējams, mācoties no paši savām labo gadu kļūdām vai arī apzinoties, ka nevar tērēt lielus līdzekļus mārketinga kampaņās, aktīvi apgūst un arvien biežāk savā darbībā izmanto mazbudžeta mārketinga elementus. Lai tos realizētu profesionāli un tie sniegtu maksimālo atdevi – būtu efektīvi – mārketinga speciālistiem, tāpat kā uzņēmuma vadītājiem jābūt zinošiem par šodienas iespējām, jaunāko tehnoloģiju pielietošanu, kas ļauj ietaupīt līdzekļus, vienlaikus sasniedzot rezultātu.

Uzņēmumi izrādījuši lielu interesi arī par Praktiskā Mārketinga Akadēmijas organizēto semināru un meistarklasi „Mazbudžeta mārketinga un reklāmas noslēpumi: KĀ ĪSTENOT PILNVĒRTĪGU UN EFEKTĪVU MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU IEROBEŽOTA BUDŽETA APSTĀKĻOS”, kura mērķis ir dot vadītājiem un mārketinga speciālistiem instrumentus, ar kuru palīdzību iespējams efektīvāk plānot mārketinga budžetu un realizēt mārketinga komunikācijas aktivitātes, kas neprasa lielus materiālus ieguldījumus, taču sasniedz augstus rezultātus īstermiņā un paaugstinot uzņēmuma vērtību nākotnē.

“Mazbudžeta mārketings un prasmes to pielietot mūsdienās ir nozīmīga konkurētspējas priekšrocība, jo ļauj sasniegt labus rezultātus arī tad, ja mārketinga budžets nav ļoti liels. Nereti mazbudžeta mārketinga aktivitātes pat var būt efektīvākas par tradicionālajām metodēm, tādēļ uzņēmumi, to apzinoties, veicina savu darbinieku profesionalitātes paaugstināšanu, apmeklē seminārus un gūst pieredzi, kas nereti ir neatsverama,” skaidro Praktiskā Mārketinga Akadēmijas lektore Iveta Liniņa.

Praktiskajā semināra apmeklētājiem tiks skaidroti mažbudžeta mārketinga praktiskas pielietošanas paņēmieni un iespējas, pretstatot tos tradicionālajām mārketinga komunikācijas un reklāmas metodēm. Būs iespēja izvērtēt savu līdzšinējo mārketinga stratēģiju un praktiski ģenerēt mazbudžeta idejas savam uzņēmumam, analizējot konkrētu uzņēmumu specifiku un iespējas. Seminārs tiek organizēts lekcijas un meistarklases formātā, sniedzot gan teorētiskas, gan praktiskas zināšanas. Semināra noslēgumā savā pieredzē dalīsies arī eksperti, kas jau ilgstoši praktiski darbojas mārketinga nozarē.

Maksa par dalību semināra un meistarklasē sastāda Ls 199 + PVN. Ar programmas "Biznesa uzrāviens" līdzfinansējumu - VISIEM DALĪBNIEKIEM jāmaksā tikai Ls 99 + PVN.

Seminārus vada MBM, mārketings, pārdošanas vadības un pētījumu metožu eksperte Iveta Liniņa. Seminārs norisināsies 19. septembrī no 10.00 – 16.00, Rīgā. Lai pieteiktos semināra un meistarklases apmeklējuma, aicinām sazināties ar Praktiskā Mārketinga Akadēmiju - Tālrunis: 20355559, informacija@marketings.lv 


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: apmācības, mārketinga semināri, mazbudžeta mārketings, seminārs

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats